torsdag 8 juli 2010

Om 15 timmar avgörs mitt liv som Knicks supporter

I över 2 år har jag längtat och drömt. Bloggat på Bragdbloggen om allting Lebron, till slut blev det för mycket så jag fick starta den här bloggen, startat facebook-grupp med hundratals medlemmar, köpt NBA League Pass för att kolla på ett lag som vinner 30 matcher per säsong bara för att påbörja drömmen och utvärdera de fåtal spelare som blir kvar, läst alla artiklar som funnits att läsa, lyssnat på alla intervjuer som finns att lyssna på. Etcetera etcetera.

Om Lebron var min tjej hade jag varit världens bästa pojkvän. Scratch that, om Lebron var en tjej hade jag varit världens creepiest stalker.

Flera år av besatthet kommer nu ned till ett enda ögonblick. Allt avgörs inatt klockan cirka 9:10 pm amerikansk östkusttid.

Just nu orkar jag inte tänka på konsekvenserna av om Lebron tackar nej till mitt och hela New Yorks frieri. Risken finns att Bragd the stalker blir Bragd kaninkokerskan.

Serenity now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar