fredag 9 juli 2010

The Lebron Legacy: A Coward

OK, men föreställ er detta. Jordan var omänskligt bra sina första sex säsonger i ligan, men lyckades inte vinna allt i Chicago. Föreställ er sen att istället för att keep trying så signade han med Magic Johnson i Lakers, Isiah Thomas i Pistons eller Clyde Drexler i Blazers? Och adderar en Karl Malone till laget när han ändå är igång.

Vad hade Jordans legacy varit då idag? Just det. Inte en bråkdel så bra och konversationen bäst någonsin hade varit en non-starter.

Grattis Lecon, du har just dödat din egen legacy.

Största vinnare: Pat Riley och Dwyane Wade.

1 kommentar:

  1. Jag är chockad och mår fruktansvärt dåligt. Maktbalansen har ändrats helt i NBA och jag kommer heja på Lakers för första gången i hela mitt liv om lagen möts. Jag tror inte att de vinner titeln första säsongen, men det kommer väl så småningom. Jag kan inte se detta fungera. Det är bara naivt, de kommer ryka ihop förr eller senare. Och Chalmers som PG? Nja. Beasley kvar? Vem ska joina dem? Deras bänk kommer garanterat vara sämst i ligan.

    Wade >>> LeBron närmaste 5 åren.

    Det blir fantastiskt som Redick signar med Bulls och slår dem. Detsamma gäller Knicks såklart med Amar'e, Gallo och Randolph. Orlando ska vi inte ens prata om. Celtics är starka som fan, J O'Neal till det redan klara laget är en stor signing och Celtics kan ta hem East-titeln.

    Måste smälta detta nu. Jävla skit.

    SvaraRadera