torsdag 8 juli 2010

Hata Heat

Oavsett utgång inatt är en sak säker. Jag kommer hata Heat. Rivaliteten från 90-talet är tillbaka.

Antingen med Lebron på vår sida tillsammans med Stoudemire - mot Wade och Bosh.

Eller också ett Knicks sans Lebron mot Wade-Bosh-Lebron, ett dream team värt att förakta rätt igenom. Faktum är att hela ligan kommer att hata dem. Deras plan kommer att backfire totalt, de tror att de anländer till varje ny arena som ett Dream Team, i själva verket kommer de personifiera allting som är själlöst med dagens idrott.

Dumpar Lebron Knicks finns det risk att jag kommer att sätta mitt hopp till nästa pipe dream. Carmelo 2011. Please stop me from going insane.

3 kommentarer:

  1. Jag tror inte på Heat-grejen! Chris Broussard har ju hoppat mellan lag var femte timma den senaste veckan. Han är ju bara ett offer för Team Lebrons rökridåer. Ngt som givetvis gynnar deras one hour special. Om alla va säkra på att han skulle gå till CLE tex hade ju showen inte fått alls samma hype. Nu slänger Chris Broussard ut sig olika lag hela tiden to keep the hype going... med resultatet att look like mafuckin idiot.

    Jag tror det blir NYK! möjligtvis CLE men definitivt inte Heat. Tror inte Bosh och Wades egon hade klarat att dom gör en luffanouncement o Lebron får en timma prime time if they was all going to the same team. Att Bosh joinade Miami och announced it innan Lebron announced his decision tycker jag talar för att Lebron har en annan agenda.

    SvaraRadera
  2. Hur hade Heat med Lebron/Wade/Bosh measured up mot Bulls, Pacers, Heat från 90-talet i fråga om rent hat? Bulls/Pacers/Heat hatade man väl mest som rivaler till Knicks, men jag tycker nog att detta nya Heat hade varit mer som Tyskland i fotbollssammanhang - man hade suttit och önskat att de skulle förlora every single game they played.

    Tror också på NYK för övrigt, "hoppet är det sista som lämnar människan" or something to that effect =)

    SvaraRadera
  3. Om Heat får Lebron så måste man tippa hatten till Pat Riley, vilken fucking jävla kupp.

    Ska bli jävligt intressant att se vad Lebron gör, väljer han Heat har han lämnat walk over på förhand gällande att bli bäst genom tiderna. I princip säger han att han vill bli till Wade vad Pippen var till Jordan. Med Bosh som en väldigt uppgraderad Horace Grant. Tragiskt.

    OM Lebron skulle till Miami tror jag att det finns en chans att Lebron ser all backlash av detta Miami-snack och skjuter ut sig, väljer Cleveland för att rädda anseendet.

    SvaraRadera