fredag 19 februari 2010

McGrady vill stanna i Knicks

Tracy McGrady har sagt ett par saker idag som gör mig väldigt glad.

Alla tar för givet att McGrady är en goner så fort säsongen är över. Not so fast. Så här säger T-Mac om sommarens free agency.

“I’ve made a lot of money over my career and I could retire right now and I could be fine financially. My kids can be fine when they get older. Money is not an issue for me,”

“So if these guys were to bring in a LeBron, a D-Wade, along with a Chris Bosh or a Stoudemire, I’d be a damn fool to not want to stay here. So I’m just telling you right now that I will definitely embrace the opportunity to be here. Money is not an issue.”

Med andra ord: Om T-Mac spelar bra kan vi potentiellt signa 2 max-spelare och dessutom locka dessa två med en hungrig McGrady som vill visa att han kan gå långt i playoffs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar