onsdag 19 maj 2010

Draft update

Inatt gick jag och la mig rädd. Rädd för att Jazz skulle få (Knicks) pick 1 i draften. Cynismen hade varit så vidrig då att jag inte riktigt kunnat hantera det. Scenario nummer två som kunde skada Knicks var om Nets fick pick 1. Nets behöver inte mer Lebron leverage.

Så Jazz, njut av er pick 9. Lol.
Och Nets, njut av er pick 3. Hihi.
Slutligen, Wizards, efter allt ni gått igenom senaste åren, you fucking deserve it!

What's the deal med Celtics? 2-0. Vem hade trott? Orland-OMG vad händer med er, då? Smolket i bägaren i Knicks fans perspektiv är att om C's slår Orlando och kanske även Lakers så kommer LBJ tro att Cavs kanske ändå inte var så långt borta ändå.

Tycker att vi muntrar upp perspektivet med den här kommentaren från Forbes, som hävdar att Lebron kommer att välja Knicks för att NYK är enda lag han kan köpa aktier i och samtidigt se the stock rise i samband med allting som han personligen bringar till laget och stan. Essentially skulle det innebära att han skulle spela för sig själv. Sen när han och Jim Dolan är buddies kanske han rent av får köpa laget efter karriären är slut?

1 kommentar:

  1. Man säger att hoppet är det sista som lämnar en människa innan döden. Mitt hopp lever verkligen på en skör tråd, Boston äger oss överallt. Om Boston hade varit ett bättre hemmalag, hade hoppet varit = 0. Visst, vi får mycket i painten, men utan Redick och Gortat hade siffrorna varit supa-ugly. Jävla Vince-choke. Spela med Bass för helvete som PF så att Lewis kör SG/SF, hur svårt är det? Eller Howard/Gortat/Bass med Lewis och Redick/Carter som guards. SVG måste spela ngt helt nytt, detta går inte.

    Samtidigt beundrar jag Celtics, wow, Garnett och Rondo är fantastiska. Pierce har vaknat. Efter Orlando, har alltid Boston varit på andraplats hos mig. Men jag unnar verkligen Magic en titel, fy fan. Men Lakers är för starka just nu, så vi kommer ändå inte vinna skiten i år. Boston är en perfekt motståndare till LA i finalen, även om jag reppin' Suns som fan. Vakna Frye!

    SvaraRadera