onsdag 18 november 2009

The ANSWER to the riddle is me...

... and here's the question.

Who could be:

Fresh?
Dope?
Nice?
Beautiful?
Word?




Det verkar som att Allen Iverson kan vara på väg till Knicks. Om så Knicks säsong slutade 1-81 så skulle det åtminstone finnas en uppsida med den här säsongen. Det är att min 14 år långa dröm av att se Allen Iverson i Knickerbockers äntligen bli sanning. Inte under de förhållanden jag skulle önska, men likväl en dag jag aldrig trodde jag skulle få se.

Njut av en av NBA Finals grymmaste performances ever. Matchen där AI scored 48 poäng för att take down Bryant och O'Neal på Lakers home court. Jag var vaken då. Lita på att jag är vaken när Iverson spelar sin första match för Knicks.

3 kommentarer:

  1. N8 om att spela med AI:

    "Like being a kid in a candy store. I got a smile on my face thinking about it."

    SvaraRadera
  2. www.youtube.com/watch?v=eGDBR2L5kzl

    We talkin' 'bout practice, mayne!

    SvaraRadera
  3. Classic

    Han behöver inte practice, han behöver bara score =)

    SvaraRadera